ANA IVANOVIĆ PREDSTAVILA JE SKINCARE PROIZVODE MEĐU KOJIMA VEĆ IMAMO FAVORITE

Tekst : Stefan Ristić
Fashion and Digital Editor

Svi smo se pitali sta je sledeći korak u karijeri proslavljene srpske teniserke i lica MOOD fashion naslovnice Ane Ivanović. Iako je delovalo kao da ćemo još dugo čekati na novi poslovni poduhvat Ane Ivanović , iznenada je usledila Instagram objava na kojoj je Ana u rukama držala proizvod svog novog skincare brenda nazvanog “Natural Performance“.

Kolekcija koja je već dostupna za online kupovinu preko zvaničnog sajta brenda , biće takodje dostupna u poznatim nemačkim drogerijama koje imaju prodajne objekte širom Evrope – DM . Obzirom da je lansirana kozmetika za higijenu lica , ne iznenađuje nas slogan kojim se brend vodi : “Prirodno. Efikasno. Odgovorno“.Cene  proizvoda se kreću od 10 eura, koliko košta puder za čišćenje lica, do 18 eura koliko koštaju serumi za hidrataciju ili blistavost. Nakon svečanog predstavljanja Anine kozmetičke linije u Berlinu, brend nekadašnje prvakinje u tenisu predstavljen je i u Beogradu. 

Što se tiče same filozofije brenda, fokus je na prirodnim sastojcima kao što su čist sok aloa vere, za vlažnost kože, zatim na biljnim ćelijama. U svakom proizvodu se nalazi najmanje 92% sastojaka prirodnog i organskog porekla.Istaknuto je i da nijedan proizvod ne sadrži PEG, silikone, parabene, mineralne ulja niti nano materijalekao i da su proizvodi “cruelty-free”, odnosno ne sadrže sastojke životinjskog porekla.
 “Ana Ivanović Natural Performance” se, pre svega, opisuje kao efikasna i holistička linija proizvoda za negu, sa prirodnim sastojcima koji će “milovati” vašu kožu.

Related