DIJAMANTI SU VEČNI

De Beers Milenijumska zvezda

De Beers, čuvena međunarodna korporacija koja se bavi iskopavanjem i trgovinom dijamantima i izradom vrhunskog dijamantskog nakita, objavila je otvaranje svog novog doma u SAD, na Medison aveniji u Njujorku.

PIŠE: Petra Milačić
FOTO: debeers.com

Dizajn prodavnice urađen je tako da prikaže kompletan asortiman De Beers-ovih večnih kreacija i naglasi nedostižnu lepotu dijamanata i izrade izvanrednog nakita, dok istovremeno kupcima nudi intimnije i bogatije iskustvo. Prvi put na tržištu Amerike pojavljuje se nov, inspirativan koncept prodavnice, koji karakteriše topla i elegantna, a opet blistava i jedinstvena atmosfera.

Unutar prodavnice nasleđe brenda poznatog kao dom dijamanata još od 1888. oživljava kroz unutrašnji dekor, koji prezentuje savremeni potpis koji uklapa tradicionalne elemente, kao što je za brend karakteristično gravirano staklo, sa veštim preplitanjem otmenih materijala, diskretnim pregradama i ekspresivnim nameštajem. Na ulazu u prodavnicu nalazi se jedinstven luster od prirodnog kristala koji emituje toplu svetlost, koja se predivno kombinuje sa neobrađenim, elegantnim hrastovim nameštajem i bogatim teksturama tkanina. De Beers se udružio sa najboljim majstorima kako bi stvorio izuzetan prostor – od predivno izrađenog zaobljenog zida oko stepenica do pažljive uklopljenosti svih materijala.

U prizemlju će biti izloženi soliter prstenje i drugi komadi nakita visoke klase, kao i kolekcije nakita, dok će udoban i prijatan salon na prvom spratu biti posvećen mladencima. Klijentima su na raspolaganju i privatne prostorije kako bi se obezbedilo krajnje personalizovano iskustvo kupovine u luksuznom i intimnom prostoru.

U prodavnici možete saznati o De Beers-ovim legendarnim dijamantima, otkriti kakav je osećaj držati u ruci prelep, sirov dijamant, otkriti jedinstvene kreacije visoke klase nakita ili kreirati svoj prsten putem usluge For You, Forever (Za tebe, zauvek).

U prodavnici je dostupna De Beers Iris aplikacija, koja dočarava lepotu pažljivo odabranih dijamanata i podstiče klijente da dublje cene vatru, život i veličanstvenost De Beers-ovih dijamanata. Ova tehnologija nudi posetiocima priliku da pogledaju dijamant okom stručnjaka i da otkriju jedinstvenu lepotu svakog dijamanta.

Obojeni dijamanti

Kažu da samo jedan od 10.000 prirodnih dijamanata može biti klasifikovan kao obojeni dijamant. Tokom milijardi godina obojeni dijamanti su se formirali putem izlaganja toploti, prirodnoj radijaciji ili zasićenjem prirodnim elemenatima. Ti neverovatno retki procesi kao rezultat su dali predivne tonove i duboko zasićene boje, koje bude duboko ličnu reakciju u svakom od nas.

 

Žuti

Kad se dijamant zasiti azotom, postaje žut, od bledih limunastih tonova do veselih jarkih nijansi žute. Najsenzacionalniji jarkožuti dijamanti su još ređi nego najbelji D dijamant.

Smeđi

Bogate nijanse konjaka, cimeta i čokolade su sve deo porodice smeđih dijamanata. Ta boja se stvara usled velikog pritiska i temperature duboko ispod površine zemlje, što je verovatno i razlog zašto se smeđi dijamant romantično povezuje sa stabilnošću i sigurnošću.

Roze

Neki od najređih i najcenjenijih intenzivnih i živopisnih dijamanata imaju divne roze tonove. Tu ženstvenu, romantičnu boju je najteže pronaći u prirodi, premda su neki impresivni dijamanti pronađeni u zapadnoj Australiji i Brazilu.

Plavi

Simbol odmerenosti, smirenosti i slobode, plavi dijamant je naročito teško naći. Prisustvo bora u ugljenikovoj kristalnoj rešetki dijamanta omogućava protok elektriciteta i tako se stvara predivna plava boja. Što ima više bora u strukturi dijamanta, to će intenzivnija biti nijasa.

Sivi

Isto kao kod plavih dijamanata, i kod sivog dijamanta boju određuje prisustvo bora. Ta relativno nepoznata blaga se smatraju najpoželjnijom bojom, zajedno sa crvenom i narandžastom. Sivi dijamanti često sadrže nagoveštaje plave u samom središtu i simbolišu mudrost i sigurnost.

Zeleni

Zeleni dijamanti su nastali kada se prirodna, potpuno bezopasna radijacija apsorbovala u dijamant tokom miliona godina. Taj proces je toliko poseban i redak da su zeleni dijamanti postali izuzetno cenjeni. Zelena boja se povezuje sa ravnotežom i harmonijom, dok istovremeno predstavlja i nove početke.

Narandžasti

Boja, intezitet i retkost su najvažniji faktori kada se biraju neodoljivi obojeni dijamanti. Nijanse citrusa i ćilibara se mogu naći u prirodnim dijamantima, ali čisti narandžasti dijamanti su među najređima na svetu. Za te dijamante, bogate azotom, kaže se da pobuđuju hrabost.

Istorija De Beers kompanije 

1888.

Pre 125 godina De Beers je počeo potragu za dijamantima, tim prelepim i veličanstvenim prirodnim blagom. Osnovani su De Beers udruženi rudnici i tako je otpočela vladavina dijamantima bez premca. Ta kompanija je postala i ostala vodeća svetska dijamantska korporacija, koja neosporno ima najbolju stručnost u eksploraciji i iskopavanju dijamanata širom sveta.

1939.

De Beers uvodi 4Cs, prvi industrijski sistem za rangiranje dijamanata, po kome se vrednost dijamanta određuje na osnovu čistoće, boje, obrade i težine u karatima. Ta klasifikacija se i danas koristi.

1947.

De Beers uvodi novi slogan Dijamanti su večni. Taj slogan prenosi poruku večnog obećanja dijamanta.

Andreea Diaconu, zaštitno lice De Beers kampanje
Andreea Diaconu, zaštitno lice De Beers kampanje

2001.

Osniva se De Beers Diamond Jewellers. Prvi dijamant koji je De Beers Diamond Jewellers kupio bio je Millennium Star (Milenijumska zvezda) – neverovatan dijamant od 203 karata. Millennium Star je drugi najveći poznati dijamant vrhunske boje, besprekorne unutrašnjosti i spoljašnosti, kruškastog oblika. Bilo je potrebno preko tri godine da se dijamant izbrusi u taj klasični oblik. Izbrušen zbog izuzetne lepote, a ne samo zbog težine, taj neverovatan dijamant epitomizuje pristup De Beersa dijamantskom nakitu.

2002.

Otvara se prva prodavnica De Beers Diamond Jewellers u Old Bond ulici u Londonu. Glavna prodavnica u Londonu ostala je na toj lokaciji i danas, premda je mreža radnji otad porasla na preko trideset širom sveta. U čast prve prodavnice novi verenički prsten nazvan je Old Bond Street. Prsten koristi klasični dizajn kako bi naglasio izvanrednu obradu dijamanta. De Beers klasični verenički prsten je tradicionalni soliter prsten sa ugrađenim jednim dijamantom.  Jednostavna kruna prstena drži izuzetan dijamant u jedinstvenom V obliku, dajući dijamantu maksimum svetlosti i dozvoljavajući mu da sija u svom punom sjaju.

2003.

De Beers počinje globalno da raste i otvara svoju prvu internacionalnu radnju u Tokiju. Kolekciji soliter prstenja pridružuje se Anabel. Arhitektonski elegantana, dostojanstvena forma Anabel prstena usmerava svetlost kroz otvoreno ugrađen dragulj, koji tako blista u punom sjaju.

2005.

Talisman kolekcija prokrčila je put novom pristupu u dizajniranju dijamantskog nakita. Prvi put se slavi jedinstvena lepota sirovih dijamanata i oni se nebrušeni ugrađuju u moderni dizajn. Prva američka De Beers radnja otvorena je u Njujorku.

2008.

Nastavlja se globalno širenje De Beers prodavnica, otvara se prva De Beers prodavnica u Hong Kongu.

2009.

De Beers traži inspiraciju u prirodi i lansira delikatno ženstvenu kolekciju Enchanted Lotus (Začarani lotos). Pod uticajem spokojne privlačnosti cveta lotosa, složen dizajn sjedinjuje večnost, lepotu i čistotu. Predstavljena je kolekcija Adonis Rose (Adonisova ruža). Obogaćen dramatikom, dizajn uzdiže središnji dijamant prema svetlosti kao što cvet raste prema suncu i ovaploćuje prekrasnu ravnotežu snage i ljupkosti. Adonis Rose je dobio ime po motivu iz ljubavne priče o Afroditi i Adonisu, evocirajući tu čuvenu priču u ruži i isprepletanom lišću kolekcije. Kasnije te godine stvoren je još jedan stil vereničkog prstena koji odaje počast isprepletanom putu ljubavi. Prsten Promise (Obećanje) je simbol večnog zaveta ljubavi koji jedno drugom daju mladenci.

2011.

U Pekingu se otvara prva od šest De Beers radnji u Kini. Za kolekciju nakita visoke klase Swan Lake (Labudovo jezero) De Beers traži inspiraciju u svetu plesa. Slaveći gracioznost i formu primabalerine i njenog baletskog ansambla, svaki redak i zadivljujući dijamant iz kolekcije postavljan je tako da istakne svoj karakter i život i njegov jedinstven sjaj odgovara njegovom obliku i veličini.

2012.

Kolekcija Imaginary Nature (Imaginarna priroda) je predstavljena na Pariskoj nedelji visoke mode u julu. Kolekcija nakita visoke mode je remek-delo dizajna i obuhvata osam jedinstvenih kolekcija nakita visoke klase sa izvanrednim detaljima.

2013.

Na godišnjicu lansiranja kolekcije Imaginary Nature De Beers lansira kolekciju nakita visoke klase pod nazivom Phenomena (Fenomeni), koja je takođe prvi put predstavljena na Pariskoj nedelji mode. Ispirisana vodom u svim njenim oblicima, kolekcija obuhvata pet setova vrhunske izrade. U oktobru je uspostavljena nova usluga za izradu vereničkog prstenja – For You, Forever. To je inovativna uslugu dostupna samo u prodavnicama preko iPad aplikacije. Ona omogućava kupcima da sami izrade svoj prsten. Iste godine De Beers lansira kampanju Moments in Light (Trenuci u svetlosti), globalno slavljenje žena koje su majstori svog zanata. Kampanja je pokrenuta da bi se odala počast talentovanim ženama kao što se odaje počast sjaju divnog dijamanta. U saradnji sa poznatom fotografkinjom Mary McCartney, kampanja Moments in Light počinje predstavljanjem pet žena raznih zanimanja i istražuje njihove talente i trenutke u svetlosti – izuzetne i njima najdraže trenutke u životu.

2014.

Kiss (Poljubac), novi dijamantski verenički prsten, lansiran je u martu, a inspirisan je istinskom harmonijom ljubavi. Predstavljen je i prsten Aria, koji otkriva igru svetlosti čudesnog sjaja. Kolekcija obuhvata dizajn i komade visoke klase nakita koji simbolizuju izraz duše, spontani ples svetlosti, koji stvara jedinstveno remek-delo. Lansiranjem Aria kolekcije, De Beers Diamond Jewellery započinje novu reklamnu kampanju, u kojoj su predstavljene snaga i elegancija De Beers nakita. Za zaštitno lice kampanje je zbog svoje prirodne lepote i elegantnog šarma izabrana Andreea Diaconu, koju je specijalno za potrebe kampanje fotografisala cenjena fotografkinja Mary McCartney.

Related