Modna kuća Dior predstavila je najnoviji dizajn omiljene saddle torbe, a fotografije poznatih ličnosti i modnih blogerki kako poziraju sa Dior torbom postavljene na Instagram, obišle su svet za 24 časa.
Dior torba u obliku sedla, već dobro poznata kao najprodavanija torba, promenila je boje i dezene, kaiš i kopču, ali ne i oblik. Sto torbi je podeljeno poznatim ličnostima, koje su imale za zadatak da na društvenim mrežama postave objave sa haštagom #diorsaddle i #suppliedbydior, ali malo njih je to učinilo, pa su blogerke i ostali ismejani zato što su želeli da njihovi pratioci pomisle da su zaista kupili torbu, koja, u zavisnosti od vrste materijala i načina izrade, košta od 2500 do 8500 američkih dolara.
Nakon 24 časa većina poznatih ličnosti i blogera čiji je zadatak bio da promovišu torbu kao poklon, dodala je u okviru opisa ispod fotografije haštagove koji su od početka bili traženi.
Pripremio: Žika Nedeljković