GIVENCHY – Pre-Fall 2023 collection

Za kolekciju brenda Givenchy pred-jesen 2023., kreativni direktor Matthew M. Williams nastavlja kontinuirani dijalog između osećaja pariške elegancije koji je uspostavio Hubert de Givenchy i opuštenog stava i estetike potpisa ukorenjenog u njegovoj rodnoj Kaliforniji.

Ključni izgled utelovljuje prepoznatljivu “Left Bank” nonšalantnost kroz snažan, ženstven kroj vešto dekonstruisan tek toliko da pruži osećaj lakoće. Dizajner se poigrava grafičkim kontrastima u crno-beloj boji i stvara “neočekivane sukobe“. Amblematski 4G logo modne kuće Givenchy pojavljuje se u raznim tkanjima. Modni procvat poput mašni i nabora ponovo je osvetljen modernim, laganim dodirom žerseja i rastegljivog šifona. Strateški “cut-out“-i ukrašeni su štrasom. Crne večernje haljine obrubljene su gradijentom srebrnih perli ili pramenovima marabu perja.

Najnovija ženska torba koju potpisuje modna kuća Givenchy, Voyou — nonšalantna pariški-cool skitnica — pojavljuje se u novoj dvobojnoj verziji uz Givenchy kultne favorite kao što su G-Hobo, Cut-Out i 4G u sezonskim varijacijama u rasponu od sjajno crne lakirane koža za tkanje do svetlucavo ružičastih boja.

 
 

 

Za muškarce, dizajner Matthew Williams istražuje kontraste između nasleđa i modernog sa stavom slobodnog duha.
Krojenje proširuje usmeren izgledima sa piste, naglašavajući lakoću i utilitarnu privlačnost a nadovezujući se na ideju uniformi – bilo za kancelariju ili ulicu – dizajner meša ideje i završnu obradu.
Krojene jakne kombinuje sa teksasom ili vojničkim pantalonama dok su amblemi Givenchyja ugrađeni su u osnovu tkanja materijala, tehnike štampe su poboljšane, a tradicionalne luksuzne tkanine mešaju se sa tehničkim materijalima poput najlona .
Novi razvoj hardvera, G-Clip, daje ovosezonskim krojenim komadima uzvišeni osećaj.

Piše: Stefan Ristić
Fashion and Digital Editor

Related