Kim Kardashian o Balenciaga krizi

Francuska modna kuća, Balenciaga, već godinama spada u red najluksuznijih. Nose je najistaknutije ličnosti, ali ipak su često na meti kritika apsurdnim modnim komadima. Sada su otšišli nekoliko koraka dalje, predaleko. Brend je nedavno plasirao novu reklamnu kampanju, ovog puta u centru reklame su deca, a prizori nisu ni najmanje simpatični kako bi se očekivalo, opisali bi se krajnje neprimerenim.

Tokom trajanja celokupne situacije, čekalo se kada će se oglasiti poznate ličnosti koje često nose Balenciagu i kako komentarišu slučaj. Jedna od njih je i Kim Kardashian, podpisi njenih lookova podrazumevaju Balenciagu u većini slučajeva.

Play Video

Kardashian, koja sa kompanijom posluje već nekoliko godina, oglasila se nekoliko dana nakon što se kompanija već izvinila za skandal. Čekala je jer je želela da prvo porazgovara sa dizajnerima kako bi razumela kako je do toga došlo.

– Bila sam tiha poslednjih nekoliko dana, ne zato što nisam bila šokirana i ogorčena nedavnim kampanjama Balenciage, već zato što sam želela priliku da razgovaram sa njihovim timom kako bih lično shvatila kako je to moglo da se desi – počinje izjavu Kim na svojoj Instagram stranici i nastavlja:

– Kao majku četvoro dece, potresle su me uznemirujuće fotografije. Bezbednost dece se mora poštovati i ništa protiv toga ne bi trebalo da ima mesta u našem društvu – tačka.

Kim je nakon direktnog razgovora sa samim dizajnerima rekla da ceni to što su uradili nakon kampanje koja je izazvala buru u javnosti:

– Cenim što je Balenciaga uklonila kampanje i izvinjenje koje su uputili. U razgovoru sa njima, verujem da razumeju ozbiljnost problema i da će preduzeti neophodne mere da se to više nikada ne ponovi – dodala je Kim.
U dodatnom postu, i na Instagramu i na Tviteru, Kardashian je rekla da preispituje svoj odnos sa modnim brendom, ali još uvek nije donela čvrste odluke.

– Što se tiče moje budućnosti sa Balenciagom, trenutno preispitujem svoj odnos sa brendom, bazirajući ga na njihovoj spremnosti da prihvate odgovornost za nešto nikada nije trebalo da se dogodi – i radnjama koje očekujem da preduzmu da bi zaštitili decu.

Piše: Stefan Ristić
Fashion and Digital Editor

Related

RUNWAY – MUGLEROV POVRATAK NA PISTU

Na to što prikazuju ready to wear kolekciju za vreme Cuture week-a , kreativni direktor Muglera , Casey Cadwallder izjavljuje: „Prikazujemo RTW tokom nedelje visoke mode jer smo loši. U Mugleru radimo šta god želimo”.