Milica Plamenac – Malim koracima do ostvarenja sna

Milica Plamenac važi za jednu od najuticajnijih influenserki Crne Gore. Instagram platforma koju usopešno vodi beleži 75K sledbenika čiji se broj svakodnevno povećava. Milica zastupa velike brendove a samo neke od uspešnih saradnji koje izdvajamo su one sa LVMHMoët and Chandon, Saint Laurentom i Dior Beauty.
U razgovoru sa omiljenom crnogorskom influenserkom otkrili smo neke od tajni njenog uspeha kao i savete devojkama koje se odluče da krenu njenim stopama.

MOOD: Skoro 75.000 sledbenika na društvenoj mreži Instagram prati vaš
svakodnevni život za koji se može reći da predstavlja san svake
savremene devojke. Kakvu odgovornost nosi Vaš posao obzirom na cifru
koju vidimo na vašem profilu?
 
MILICA: “Odgovornost koja dolazi sa brojem sledbenika je velika. Model ponašanja kakav želim da predstavim kao roditelj, želim da prenesem na sve koji me slede na Instagram platformi.
Velika odgovornost takodje leži u odabiru i obradi “materijala” koji javno plasiram. Takodje, svoju Instagram platformu koristim za mnoge društveno odgovorne teme sa ciljem da prikažem “obe strane medalje“.
Mislim da su to moji pratioci vremenom prepoznali i da je to jedna od ključnih stvari zbog koje me prate.
 
MOOD: Nedavno je Moët and Chandon okupio veliki broj uticajnih influensera u
Budimpešti, kakav je osećaj bio naći se na ovom ekskluzivnom eventu?
 
MILICA: “Osećaj je bio nestvaran i u momentima je izgledalo kao da sanjam. Prisustvovati dogadjaju koji organizuje globalni sinonim za luksuz –Moët and Chandon – zaista je prilika koja se pruža jednom u životu.
Pored raznih priznanja koja postoje u ovom poslu , poziv na Moëtov gala event najbolji je pokazatelj uspeha i najveće priznanje koje postoji za mene. Da se sve kreće u pravom smeru , govori činjenica da sam od strane ovog brenda prepoznata i postavljena za brend ambasadora crnogorskog tržišta”.
 
MOOD: Za Vas se može reći da ste pravi multitasker jer zastupate potpuno
različite brendove. Svaki od njih traži veliki angažman I drugačiju
perspektivu posmatranja I prezentacije. Koliko je zahtevno raditi na
toliko različitih projekata i šta je ključ Vašeg uspeha?
 
MILICA: “Svi klijenti imaju različitu viziju prezentacije za plasiranje proizvoda tržištu. Pokazalo se da su dosadašnje najuspešnije kampanje bila one u kojima sam dobila potpunu slobodu u kreiranju sadržaja. Poverenje klijenata dodatno motiviše u stvaranju , dok je osnovni i glavni cilj apsolutno zadovoljstvo prezentacijom i rezultatima kampanje.
Postoje klijenti koji imaju unapred zamišljeni scenario na kome insistiraju i po kome se radi,  ali su me prethodna iskustva naučila da su iskrenije reakcije tamo gde ima prostora za ostavljanje ličnog pečata.
Ključ uspeha leži u posvećenosti poslu a najbolji pokazatelj su obnoveljene saradnje sa starim klijentima”. 
 
MOOD: Roditeljstvo je možda najveći challenge koji život može da donese. Da li
kombinacija brzog života I odgovornost koju nosi Vaš posao utiče na Vaš
privatni život i obaveze roditelja?
 
MILICA: “Svi projekti na kojima radim uključuju tim (fotografa, videografa, editora sadržaja) na koje se mogu osloniti , tako da privatni život uopšte ne trpi zbog prirode mog posla. Podrška porodice predstavlja najvažniji element u svakom segmentu života ,  zato je porodica na prvom mestu i sve ostalo dolazi nakon toga”.
 
 
MOOD: Svi svedočimo paklu koji se naziva “cancel culture” . Obzirom da ovaj
termin predstavlja jako rasprostranjen pokret koji ne zaobilazi ni
Balkan , želimo da čujemo kakvo je vaše mišljenje o apsolutnom
isključivanju pojedinaca iz odredjenih grupa?
 
MILICA: “Cancel Culture” je izgubio smisao mnogo pre dolaska na Balkan. Ukazati na greške pojedinca ili grupe, kao i preuzimanje odgovornost istih je sasvim u redu , ali sistem “mase” koja pored bojkota, sa sobom najčešće nosi negativne komentare i “bullying“, ne razumem. Postoji sjajan citat koja kruži društvenim mrežama i koji glasi : “Cancel kultura je tu od kada je sveta i veka, a mi nismo ništa naučili i ponašamo se dalje kao oni ljudi koju su Isusa stavili na krst“.
 
MOOD: Da li postoji neki “state of mind” koji bi ste podelili sa devojkama
koje se odluče krenuti vašim putem?
 
MILICA: “Malim koracima do ostvarenja snova. Često se dešava da korake ponavljamo, ali ih treba prihvatiti kao lekcije koje će nam koristiti u budućnosti. Poručila bih im da budu svoje i da čvrsto stoje na tlu. Život koji živimo van društvenih mreža je mnogo bitniji od virtualnog. Kvalitet je važniji od kvantiteta! Dobro zapamtite ljude koji su Vam bili vetar u ledja i sledite njihov primjer”. 

Piše : Stefan Ristić
Fashion and Digital Editor

Related

BREND PRETTY BALLERINAS OTVARA SVOJ SHOWROOM U PORTO MONTENEGRU

Pretty Ballerinas je deo “MASCARO” porodične kompanije osnovane 1918. godine Prve kolekcije brenda bile su inspirisane
ikonama poput Audrey Hepburn, Marilyn Monroe, Faye Dunaway I Elle Fitzgerald . Danas
brend zastupaju neka od najvećih imena u modnoj industriji poput Kate Moss, Olivia
Palermo, Poppy Delevinge.

Emily in Paris – Sezona 3

Emily in Paris se ovog decembra vraća sa trećom sezonom , baš na vreme za još jednu preko potrebnu rundu bega od stvarnosti.