Ovo su samo neki od projekata koje su osnivač i kreativni direktor Francesco Ragazzi i direktor brenda Stefano Robino opisali u ekskluzivnom intervjuu, uključujući lansiranje novog parfema proizvedenog u okviru ove modne kuće.
MILANO – Francesco Ragazzi je “odrastao“, kao i njegova zamisao Palm Angelsa. Brend beleži visok godišnji rast od 2017. i ima nekoliko projekata u pripremi, uključujući jesenju reviju 2023. u Parizu tokom nedelje mode. Širenje ženskog odeljenja, pojačana proizvodnja, otvaranje “flagship radnji” u New Yorku, Parizu, Seulu , Costa Mesi, i Kaliforniji , lansiranje unisex parfema koji će se proizvesti u modnoj kući krajem 2023. ili početkom 2024 kao i razvoj dodatne opreme, pletenine i “outweara” samo su neki od koraka koje će brend preuzeti. Povrh toga, u januaru će se Palm Angels preseliti sedište u Milano, što osnivač i kreativni direktor Ragazzi vidi kao dodatnu metaforu “odrastanja i napuštanja doma koji ste delili s roditeljima“.
Bila bi to zgrada New Guards Group od koje Palm Angels odustaje kako bi se preselio u novu palatu u Via Broletto, nasuprot sedišta Ferrarija i na katu iznad kancelarija Chanela , što je sve prilično impresivno obzirom na to da je brend star samo sedam godina. U ekskluzivnom zajedničkom intervjuu, Ragazzi, u društvu direktora brenda Stefana Robina, ne zaboravlja zahvaliti onima koji su verovali u njegovu viziju, poput Davidea De Giglia, suosnivača New Guards Groupe koji mu je pomogao “razviti kreativnost u poslu .” Isto tako Remo Ruffini, predsednik i glavni izvršni direktor Monclera, gde je Ragazzi radio devet godina, počevši kao pripravnik, nakon što je diplomirao modne komunikacije u milanskoj školi IED Istituto Europeo di Design, popevši se do uloge art direktora. Ragazzi je takođr bio gostujući dizajner n Moncler Genius projektu.
Upitan o odnosu s New Guards Group, nositeljem licence Off-White koji uz Palm Angels uključuje Marcela Burlona iz Milana, Heron Preston, Alanui i Kirin Peggy Gou, između ostalih, Ragazzi ga je opisao kao “kreativni inkubator, platformu koja omogućuava da se izrazite i osigurava proizvodnju, logistiku i finansije, ali onda brend hoda sam .” Palm Angels je drugi brzorastući brend unutar New Guards Grupe, rekao je Robino, koji je odbio da otkrije prodaju kompanije zbog politike grupe. Dok su Ragazzi i De Giglio imali po 50 posto udela u Palm Angelsu, kada je New Guards Group prodana Farfetchu 2019., obojica su zadržala po 20 posto udela. Svakodnevne operacije nisu se promenile nakon ugovora sa Farfetchom, ali Robino je rekao da se Palm Angels udaljava od multifunkcionalne prema vertikalnijoj i strukturiranijoj organizaciji, ubacivanjem novih ljudskih resursa za podršku širenju – uključujući Zegnu i Moncler alum Domenico Galluccia kao direktor marketinga i komunikacija.
Ragazzi je rekao da su, kada je lansirao brend, on i neke njegove kolege predstavili novi, “izravniji” način komunikacije sa potrošačima, koji je bio “manje krut, manje institucionalni i slobodniji” u poredjenju sa prošlošću. U to vreme Palm Angels je bio “na autoputu bez prometa”, ali su sa vremenom “veliki luksuzni divovi naučili kako postati bliži novim generacijama i mi smo im konkurencija , a oni imaju puno više financijskih sredstava. ” On je svoju pažnju usmerio na povećanje kvaliteta svojih proizvoda, bezvremenskog izgleda i pojačanom sadržaju.
Piše : Stefan Ristić
Fashion and Digital Editor