Peter Philips otkriva šta je sledeće u svetu šminke

Gotovo deset godina od kako je  postao kreativni i imidž direktor Parfums Christian Dior, Peter Philips misli da je nebo granica kada je šminka u pitanju. “Najveći trend u šminkanju je sama šminka“, rekao je Philips. “Ide u svim smerovima…trenutačno je tako popularna u svim svojim nijansama i formulama, od vrlo golih i intelektualnih gotovo do vrlo ekspresivnih i odvažnih.” Potrošači Diorove šminke takođe su se povećali. “Sve je moguće i to je veliki korak napred. Nema više prepreka, nesamo rodno fluidnih – ili kako god to nazivali, danas svako ima pristup šminki i svako može nositi šminku,” rekao je.

Diorov lip launch u 2022. godini predstavlja Philipsov imperativ — zadovoljiti potražnju, zadovoljiti trenutne trendove i pridržavati se Diorovog nasleđa. “Naš projekat Lip Maximizer, gde kombinujemo najbolje od oba sveta: Dior Addict i liniju Maximizer koja je vrlo popularna,” rekao je. “Oni su spojeni tako da je to sada naš Lip Maximizer sa prednostima nege i punjenja.” Taj asortiman, službeno nazvan Dior Addict Lip Maximizer, lansiran je u januaru u 31. nijansi u četiri finiša, po ceni od 40 USD. “Savršeno se slaže sa oživljavanjem izgleda kasnih 90-ih i 2000-ih, kada je sjaj za usne bio ogroman“, dodao je.

Što se tiče proizvoda za oči i ten, promene su takođe u toku. brend uvodi rekonstrukciju korektora od 30 nijansi u staklenoj ambalaži , čiji je cilj lakše recikliranje nego plastične tube , a te se formule mogu pohvaliti većom koncentracijom sastojaka prirodnog porekla, koja iznosi 96 posto. Oni, koji se nazivaju Dior Forever Skin Correct Concealers, dostižu cenu od 38 dolara . Sve to ide prema Philipsovom cilju da zadovolji šire brige potrošača o formulacijama i održivosti.
Kada ste svetski brend lepote poput našeg, postoji velika odgovornost“, rekao je Philips. “Kada smo lansirali prethodni Rouge Dior, predstavili smo koncept ponovnog punjenja korištenjem recikliranih materijala u našoj papirnoj ambalaži, recikliranog papira, manje srebrnog tiska i manje plastičnih folija – sve male gestove koji imaju ogroman utjecaj na količinu koju proizvodimo.

Dior je takodje uveo novu bazu podataka u kojoj potrošači mogu videti koji se sastojci koriste u svakom proizvodu i odakle su nabavljeni. “Bitka nije samo u stvaranju trendova i stvaranju zabavnih boja, već je sve izvan toga jednako važno kao i sam proizvod“, rekao je Philips.
Važi biti racionalan, biti uporan i progurati sve te ideale. Uz to, imam svoju kreativnu stranu i strast kao vizažista, moju strast u pokušaju da ponudim sjajne nijanse i sjajne formule.” Sprovođenje velikih promena za Philipsa nije lak zadatak. “Ako pogledate našu veličinu, to je kao da pomerate planinu jer morate promeniti celu strukturu firme, samo zato što se radi o tako velikoj količini. Potreban je veliki timski napor,” rekao je. “Ali iskreno, pandemija je pomogla jer su ljudi postali svjesniji. Napravili smo male korake, a sada radimo na većim.”

 

Piše: Stefan Ristić
Fashion and Digital Editor

Related