Beate Karlsson – AVAVAV

Poznat po svojoj upečatljivoj obući “Finger and Claw” koja tera na razmišljanje, brend AVAVAV se vraća u sezonu proleće/leto 2023., na dramatičan način. Kreativna direktorka brenda, Beate Karlsson, “saplela je” poslednju deonicu revije na nedelji mode u Milanu – doslovce, sa modelima koji su padali na pisti – sa debitantskom, “nouveau riche” kolekcijom konfekcije i modnih dodataka koja je predstavljala idealnu meru “uspeha i neuspeha”.
Sa novcem (ili težnjom za njim), kao inspiracijom za kolekciju, Karlsson je niz pistu poslala mnoštvo modela u blještavim kupaćim kostimima sa amblemima dolara, haljinama koje su se poigravale s implementacijom poznatog dizajnerskog logotipa, ekstremno predimenzioniranim majicama s kapuljačom i jaknama sa podstavljenim ramenima.
Teksture su bile vidljive u većem delu kolekcije, jer su čizme “Moonster” do kolena dobile ekstravagantan krzneni tretman a uparivane su i sa pink kaputom koji je bio napravljen od vune.
Boje kolekcije kretale su se od menta zelene do lila, ružičaste, neutralne i sive. Dodatno, bejzbolske kape ukrašene ledenim simbolima dolara i izrazom “Prljavi bogataš” – kao i trodelna Rolex ogrlica vredna 300.000 USD – pomogle su u stvaranju teme “bogataštva” kolekcije. 

Piše: Stefan Ristić
Fashion and Digital Editor

 

Related

RUNWAY – MUGLEROV POVRATAK NA PISTU

Na to što prikazuju ready to wear kolekciju za vreme Cuture week-a , kreativni direktor Muglera , Casey Cadwallder izjavljuje: „Prikazujemo RTW tokom nedelje visoke mode jer smo loši. U Mugleru radimo šta god želimo”.