Prvi modni angažman imala je sa samo dve godine, kada ju je otkrio Pol Marsijano, osnivač modne kuće Guess. Bila je to kampanja za liniju Baby Guess, po kojoj se već tada moglo naslutiti da je ova devojčica iz Kalifornije predodređena za planetarni uspeh. Međutim, pre nego što se to dogodilo, Điđi je maturirala u srednjoj školi u Malibuu, bavila se odbojkom i jahanjem (u čemu je od nje danas još bolja njena mlađa sestra, takođe manekenka Bela Hadid), da bi tek sa 17 godina potpisala svoj prvi profesionalni ugovor. Kako je kasnije jednom prilikom rekla, odluka da prvo završi školu i da se tek onda preseli u Njujork, gde će se ozbiljnije posvetiti modelingu, bila je najbolja stvar koju je mogla da uradi, a za koju zahvalnost duguje svojoj majci.
Od 2011, kada je zvanično postala lice čuvenog IMG Modelsa, Điđi piše novu modnu istoriju. Najpre je obnovila svoju saradnju sa Guess-om postavši njihova It devojka, da bi ubrzo bila angažovana kao promotivno lice brenda Desigual. Sa 19 godina Điđi je u svom portfoliju već imala velike kampanje za Tom Ford i Victoria’s Secret Pink liniju, te revije za Dolce&Gabbana, Balmain i Versace. Godinu 2014. obeležile su njene seksi fotografije u Sports Illustrated katalogu, da bi 2015. zablistala u još većem po čuvenju Pirelli kalendaru, za koji je pozirala jednom od najboljih fotografa današnjice Stivenu Mejselu.
Svoj status supermodela na najbolji način potvrdila je početkom ove godine kada je postala Maybelline brend ambasador i time se pridružila sjajnoj ekipi lepotica Adrijani Limi, Kristi Tarlington, Emili Didonato i Džordan Dan.