DSQUARED2 – Stvaramo novi svet

Volimo da napravimo celovit koncept u kome nije reč samo o odeći, već o prenošenju poruke i ideje. Volimo da mislimo o našim revijama kao o kratkim filmovima gde svaki detalj doprinosi pričanju priče.

Brend je mešavina uticaja iz Kanade i Evrope. Nije uslovljen time što je „rođen”u Kanadi, niti ga određuje to što nastaje u Italiji, a „živi” u Londonu. Ove tri karakteristike izrodile su inspiraciju i kreativnost. Ova jedinstvena mešavina je jezgro našeg brenda.

MOOD: Vaša kolekcija za proleće/leto 2016. Prikazala nam je različite vrste kupaćih kostima –od sportskih jednodelnih do bikini modela sa kristalima, dečačke pantalone, farmerke visokog struka, maksi suknje razdvojene po sredini… Time je ova kolekcija naglasila seksepil i atletsku siluetu, i istovremeno istakla vaše „oko“ za boju. Celom kolekcijom, bojama i načinom predstavljanja, zapravo ste nastojali da dočarate neku vrstu različitih muzičkih žanrova – od opuštajućih havajskih melodija do energičnih tehno tonova. Možete li nam reći nešto više o tome?

Dsquared2: Kolekcija proleće/leto 2016. jeste sportska, ali sa dodatkom zavodljivog samopouzdanja ležernog stava. Namenjena je turisti koji želi savršenu garderobu za plažu koja se brzo i lako pretvara u glamurozni večernji izgled. Suknje od šifona su uklopljene sa gornjim delom koji podseća na odelo za ronjenje, dok su ručno vezene raznobojne haljine upotpunjene visokim trakastim štiklama. Mešavina boja i stilova koncipirana je tako da odgovara zahtevima osobe koja, sa jedne strane, voli surfovanje, dok je sa druge strane, ljubitelj visoke mode.

MOOD: I muška i ženska kolekcija proleće/leto 2016. vezane su za surfovanje i plažu, s tim što se u muškoj kolekciji zapažaju i detalji vezani za snoubording. Da li je kolekcija za žene nastavila tamo gde je muška stala ili obrnuto? Koju ste kolekciju prvu dizajnirali?

Dsquared2: U muškoj kolekciji se takođe sve vrtelo oko surfovanja. Stil i nomadski stav su nekako slični. Obe kolekcije su inspirisane sličnim svetom i to nema nikakve veze sa tim koja je od njih prva dizajnirana. Sa svakom kolekcijom počinjemo ispočetka i stvaramo jedan novi svet. Ne mislimo da ženski Dsquared2 treba da prati muški, niti obrnuto. Svaki je za sebe.

MOOD: Tokom leta ste počeli da učite da surfujete, da li biste se držali ove inspiracije i da niste počeli sa surfovanjem ili je to bio samo mali podstrek koji vam je dao bolji uvid u ono što ste hteli da dizajnirate?

Dsquared2: Ljubav prema vodenom prostranstvu prisutna je oduvek. Trudili smo se da što više vremena provodimo na plaži. To je nešto što nam je jako blisko, što nam je u srcu, te bi se, u svakom slučaju i bez obzira na sve, proces kretao u tom pravcu. Uživamo u vodi bezmerno, te je učenje surfovanja došlo prirodno.

MOOD: Znate kako da obogatite scenu različitim rekvizitima, muzikom, osvetljenjem i slično. Sve na vašim revijama je veoma detaljno. Da li odmah znate tačno kakvu vrstu seta želite da imate na reviji ili birate između nekoliko ideja?

Dsquared2: Svaka revija je jedinstvena i neponovljiva avantura. Volimo da napravimo celovit koncept u komenije reč samo o odeći, već o prenošenju poruke i ideje. Volimo da mislimo o našim revijama kao o kratkim filmovima gde svaki detalj doprinosi pričanju priče. Kada se radi o setu i muzici, nekada izaberemo prvu ideju, a nekada pravimo promene u hodu. To je veoma krativan proces u kome je teško postavljati striktna pravila!

MOOD: Da li imate omiljenu reviju?

Dsquared2: Sve su posebne na svoj način i sve predstavljaju određen trenutak u našem životu. Bilo bi stvarno nemoguće izdvojiti jednu!

MOOD: U jednom intervjuu rekli ste da ne možete da se rešite glasine da ste radili za Đanija Versaćea (Gianni Versace). Šta mislite, šta je uzrok te glasine?

Dsquared2: Ne znamo zašto. Divimo se Đaniju i pamtimo njegove modne ideje, njegove revije, sve ono što je stvorio. Isto tako pratimo šta njegova sestra, Donatela (Donatella), sada stvara. Ona prati Đanija i njegove korene, ali na poseban, originalan, sebi svojstven način, takoreći, na način moderne žene. Ona daje primer današnje savršene žene i mi je volimo.

MOOD: Počeli ste da dizajnirate džins zato što niste smeli da ga nosite kada ste bili mlađi. Da li je linija džinsa bila dugo očekivana? Da li je to bilo ostvarenje sna ili, na neki način, reakcija na prošlost i oslobađanje od njenih pravila?

Dsquared2: Od rane mladosti znali smo da je moda naš poziv i da želimo da budemo dizajneri! Zapravo, nismo napravili liniju džinsa, već brend. Bili smo inspirisani džinsom i dopala nam se ideja da možemo da se igramo tim konceptom džinsa. Želeli smo da pokažemo ljudima da zapravo možete zaboraviti „kalup” oblačenja i da se džins može nositi sa sakoom.

MOOD: Vaš život/posao odvija se između Milana i Londonda. Rođeni ste u Kanadi, živite u Londonu, dok se kolekcija pravi u Italiji. Da li je teško ostati veran svojim korenima i sačuvati ih, uprkos stalnom kretanju između tri lokacije i konstantnoj okruženosti različitim ljudima, različitim stvarima i slično? Uzimate li od njih ono najbolje?

Dsquared2: Tolika putovanja zapravo doprinose jačanju naših korena. Kada ste među različitim ljudima, naučite da cenite novitete, ali takođe naučite dosta o sebi i svom poreklu. Volimo da učimo o novim kulturama i ljudima i da uzimamo po malo od svega kako bismo rasli i razvijali se kao ljudi i kao profesionalci, ali nikada ne zaboravljamo ko smo i odakle smo došli.

MOOD: Da li mislite da se brend menja, ili da postoji mogućnost da se promeni zbog toga?

Dsquared2: Brend je mešavina uticaja iz Kanade i Evrope. Nije uslovljen time što je „rođen” u Kanadi, niti ga određuje to što nastaje u Italiji, a „živi” u Londonu. Ove tri karakteristike izrodile su inspiraciju i kreativnost. Ova jedinstvena mešavina je jezgro našeg brenda.

MOOD: Da li je promena nešto što želite za svoj brend?

Dsquared2: Više od promene želimo dugovečnost i razvoj. Promena je dobra ako je konstantna i postepena evolucija. Počeli smo sa muškom linijom, zatim sa ženskom, a sada imamo i dečiju liniju, liniju kupaćih kostima, parfema i naočara. Ako brend sačuva svoj identitet, onda je promena predivna i pozitivna stvar.

MOOD: Kada pričamo o različitim saradnjama, možemo reći da ste prošli gotovo sve po tom pitanju. Vaš džins je omiljen među muzičarima, kreirali ste više od 150 komada za Madoninu (Madonna) turneju 2002. Godine (Drowned World Tour), kostime za Ašerovu (Usher) turneju 2008. godine (One Night Stand World Tour) i turneju Britni Spirs (Britney Spears) 2009. Godine (The Circus Starring Britney Spears). Osim toga, vodili ste emisiju pod nazivom Lansiraj moju liniju (Launch My Line), dizajnersko takmičenje koje se prikazivalo na Bravo televiziji, dizajnirali ste uniforme za fudbalski klub i sarađivali sa Fiat automobilima. Da li imate želju da sa nekim posebno sarađujete u budućnosti?

Dsquared2: Želimo da nastavimo saradnju sa umetnicima, talentima i ljudima koji nas inspirišu. Svaki dan smo inspirisani novim talentima koje otkrivamo i imamo zadovoljstvo da ih upoznamo. Volimo svet muzike i sporta i verujemo da moda prožima različite aspekte života. Saradnja između pevača i modnog dizajnera je kreativnost u svom najboljem vidu! Sve naše saradnje nastale su iz međusobnog poštovanja, a uglavnom i iz prijateljstva. Jako nam je važno da svaki odnos ide u oba smera.

MOOD: Postoji li neko sa kim naročito volite da sarađujete i da li je za vas neka saradnja bila posebno značajna i zbog čega?

Dsquared2: Sve su bile posebne, svaka na svoj način, jer su sve došle u različitim trenucima našeg života. Saradnja sa Madonom je definitivno predstavljala ostvarenje sna! Nismo očekivali tako posebnu saradnju u ranoj fazi naše karijere!

MOOD: Obeležili ste 20 godina postojanja. Čestitamo! Kako biste opisali poslednjih 20 godina?

Dsquared2: Ostvarenje sna! Teško je staviti u reči 20 godina života i posvećenosti. Veoma smo ponosni na naš cilj! Bilo je mnogih promena Brenda tokom ovih neverovatnih godina i sada sve možemo pogledati iz zrelije perspektive. Dvadeseta godišnjica jeste „korak napred”, ali isto tako trenutak ponovnog započinjanja i ponovnog otkrivanja. Nikada ne stajemo. Uvek gledamo napred. Ovo je važna prekretnica koja je obeležila novu Dsquared2 eru.

MOOD: Vi ste porodica, a osim toga ste i blizanci, mnogi ljudi tvrde da je jako teško sarađivati sa članovima porodice zbog rasprava i nesuglasica koje se mogu pojaviti, a koje mogu da zakomplikuju i ugroze posao kao i familijarni odnos. Da li ste ikada bili u takvoj situaciji?

Dsquared2: Imamo jedinstvenu vezu koja prevazilazi bratski odnos. Samim tim što smo blizanci, neraskidivo smo povezani. Naravno, prepiremo se i svađamo jer u suprotnom ne bismo bili normalna ljudska bića, ali to nikada nijem kompromitovalo naš posao niti odnos. Nikada ne donosimo odluke samostalno, već se uvek dogovaramo.

MOOD: Otvorili ste prvu radnju 2015. godine u Los Anđelesu. Zašto ste čekali toliko dugo na otvaranje radnje na američkom tržištu?

Dsquared2: Otvaranje radnje u Americi je bilo nešto što se dugo čekalo i spremalo. Čekali smo jer nam je bilo veoma važno i hteli smo da se uverimo da je došlo pravo vreme, da imamo savršenu lokaciju i savršen trenutak.

MOOD: Da li to znači da je brend u Los Anđelesu popularniji nego u Njujorku?

Dsquared2: Kao što smo rekli, nekada je bitno samonalaženje savršene lokacije. Za nas je američko tržište jako bitno i posebno. Želimo da otvorimo radnje u Los Anđelesu i Njujorku kada budemo sigurni da su svi faktori savršeni. Ne volimo da požurujemo stvari i oduvek smo tretirali svaki grad i svaku radnju kao specijalni i jedinstveni projekat.

MOOD: Da li više volite evropski ili američki stil? Da li mislite da su ljudi originalniji, kada je reč o stilu oblačenja, u Evropi ili Americi?

Dsquared2: Volimo i jedno i drugo! U 2016-oj veoma je teško definisati stilove na osnovu lokaliteta. Evropu inspiriše Amerika i Amerikance inspiriše Evropa. Sviđa nam se ideja da moda prevazilazi granice.

Related