Kering grupa kupuje brend Tom Ford?

PARIZ- Deonice Keringa , vlasnika Guccija, porasle su u trgovini nakon objave da je francuska kompanija luksuznih dobara u naprednim pregovorima o kupovini modne marke Tom Ford sa sedištem u SAD-u. Deonice su porasle za 2,4% u jutarnjoj trgovini, nakon što je Wall Street Journal u četvrtak izvestio da je kompanija prvi kandidat za dogovor, a među konkurentima je Estee Lauder.
Kering je bio u središtu stalnih špekulacija o spajanjima i preuzimanjima, s nedavnim lošim rezultatima brenda Gucci – koja donosi najveći deo profita grupe – stavljajući ga pod lupu tržišta nakon godina zvezdanog rasta.

“Logika je uverljiva”, rekao je Piral Dadhania iz RBC-a o takvom dogovoru, osvrnuvši se na  prošlost Tom Forda kao kreativnog direktora Keringovih brendova Gucci i Yves Saint Laurent u devedesetima i početkom 2000-ih, kao i visoku poziciju brenda. Iako to ne bi bio veliki pomak za Kering u bliskoj budućnosti, kompanija bi potencijalno mogla imati koristi od Fordovog angažmana u širem smislu, dodao je analitičar, koji je također primetio da francuska grupa ima komplementarnu stručnost za daljnji razvoj ponude brenda u ženskoj odeći i kožnoj galanteriji.

Tom ford je visoka figura u američkoj modi i rođen je u Teksasu . Poznat je po definisanju jednog od najpopularnijih razdoblja Guccija pre nego što je pokrenuo lični brend. Počeo je s muškom odećom, kasnije je dodao žensku odeću, kozmetičke proizvode i naočare. Najviše dobiti ovog brenda ostvaruje se kroz licence za ljepotu s Estee Lauder i naočare s Marcolinom, prema Exane BNP Paribas.

Piše: Stefan Ristić
Fashion and Digital Editor