Luksuzni shopping u Bergdorfu u “poslednjem minutu” pred praznike!

Godina je japanskih medijacijskih sveća, ručno radjenih narukvica i minđuša u obliku pečurke. MOOD fashion se nalazi u pet različitih trgovina u New Yorku tokom božićnog shopping ludila, kako bi videli šta ljudi kupuju!

Gde ljudi kupuju ove božićne sezone u New Yorku? Prema proceni MOOD fashion-a nakon obilaska glavnih trgovinskih četvrti Manhattana i Brooklyna, to je mešavina klasičnih velikih robnih kuća, konceptualnih radnji usmerenih na lifestyle – i online.
Dok su prošlog leta bili rekordni redovi turista ispred luksuznih trgovina u SoHou poput Christiana Diora i Guccija, ta se slika u međuvremenu raspršila. U petak i subotu dve nedelje pre Božić, u pozadini neverovatno visoke inflacije,  luksuzne radnje uglavnom su bile tihe. Kafići i Viennoiserie  duž Avenije Madison bili su prepuni turista, ali isto se ne može reći za prenatrpanost luksuznim trgovinama u tom području. Turisti su se poređali na pločnike u središtu Manhattana i Williamsburgu u Brooklynu, ali umesto da vuku luksuzne kese za kupovinu, nosili su male kese, kutiju Ugg čizama ili – u mnogim slučajevima – uopšte nisu nosili kese.

Bergdorf Goodman 

Sa hodačima na štulama, Deda Mrazom koji luta po odeljku sa nakitom, gudačkim duetom i srebrnim mlazovima šampanjca, Bergdorf Goodman preuzeo je na sebe da vrati energiju New Yorka u red. 

Melissa Xides, viša potpredsednica za poslovanje trgovina i robnih marki, rekla je da je Bergdorfpucao iz svih topova” uoči praznične sezone, te da je jasno krenuo prema pristupu bez zatvaranja kako bi se oporavio od vrhunca pandemije. Jednostavno rečeno: naporno su radili za novac. To se proširilo na Bergdorfove praznične prozore neobičnije nego inače. Sa jednom vinjetom koja prikazuje jazavičara od crvenih kamenčića koji se okreću u osnovi dok drži zvonce u ustima.

Dok su mnogi delovi njujorške maloprodajne scene sada mirni u svetlu inflacije, Bergdorfovi klijenti sa velikom potrošnjom činili su se gotovo otpornim na recesiju. Pune šake prepoznatljivih ljubičastih kesa za kupovinu mogle su se videti ulicama širom grada, i to više od mesec dana pre tipične božićne gužve. Radnja je odbila komentarisati bestselere, ali nedavno je na reviji kovčega sa dizajnerom nakita Brettom Nealeom videla da su dizajnerske zlatne minđuše u obliku pečurke i privesci nošeni unaokolo. Znatani broj praznih čaša za šampanjac ostao je na pultu Verdure – u znak prošlosti  “dobro uloženih” investicija potrošača.

 

Tekst: Stefan Ristić
Fashion and Digital Editor

Related

ODUŠEVLJENI SMO NOVOM IZLOŽBOM DENISA BUTORCA U SPLITU

Dosadašnji fotografski ciklusi Denisa Butorca govorili su o kompleksnosti sazrevanja identiteta uslovljenog geopolitičkim i kulturnim okruženjem. U značajno slojevitim fotografskim serijama, autor je prepletanjem dokumentarnog i konceptualnog pristupa ispitivao širok dijapazon tema…

Fondazione Prada: Recycling Beauty.

“Recycling Beauty” je studija u potpunosti posvećena ponovnoj upotrebi grčkih i rimskih antikviteta u post-antičkom kontekstu, od srednjeg veka do barokne ere.